not in France :-) - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Chantal van Liere - WaarBenJij.nu not in France :-) - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Chantal van Liere - WaarBenJij.nu

not in France :-)

Blijf op de hoogte en volg Chantal

13 Maart 2015 | Nederland, Leiden

by the way... I am not in France.... This blog or better, my laptop, thinks I am somewhere in France, in a town I never heard off, but as far as I can see, I am still in my home in the Netherlands...just in case you were wondering why I was blogging from France :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 8878

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 14 April 2015

Chantal goes Bolivia

Landen bezocht: